Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
31-8-2020 ma       Starten beginnersgroep
1-9-2020 di BAAN Tempolopen buiten de baan 1 x 25 minuten oftewel max 7 km (iets boven wedstrijdtempo) Climaxlopen: 4x300m/4x400m/4x500m HP200m SP400m, telkens Z2 oplopend tot Z5 6 x 1 min, Z2, Hp=2min
2-9-2020 wo        
3-9-2020 do BAAN Tempolopen buiten de baan 1 x 25 minuten oftewel max 7 km (iets boven wedstrijdtempo) Climaxlopen: 4x300m/4x400m/4x500m HP200m SP400m, telkens Z2 oplopend tot Z5 6 x 1 min, Z2, Hp=2min
4-9-2020 vr        
5-9-2020 za SCHADIJK Minutenloop Minutenloop  
6-9-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 4 x 2 min, Z1, Hp=4min
7-9-2020 ma        
8-9-2020 di BAAN (400m – 800m – 1200m – 1600m – 2000m / hp 2 min) Tempo = Z4 Vierkantlopen 2x20' Z3+ HP 10' Grasveld of ruiterterrein 4 x 1'30 min, Z2, Hp=2'30min
9-9-2020 wo        
10-9-2020 do BAAN (400m – 800m – 1200m – 1600m – 2000m / hp 2 min) Tempo = Z4 Vierkantlopen 2x20' Z3+ HP 10' Grasveld of ruiterterrein 4 x 2 min, Z2, Hp=3min
11-9-2020 vr        
12-9-2020 za SCHADIJK Duurloop 60 min Z1 Duurloop 60 min Z1  
13-9-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 5 x 2 min, Z1, Hp=6min
14-9-2020 ma        
15-9-2020 di BAAN 15 min x (200 + 300) Z5+, HP na 200 = 1 min, na 300 = 2 min. SP = 4 min Tempolopen in het park, 3x10' Z4- HP5' 4 x 2 min, Z2, Hp=3min
16-9-2020 wo        
17-9-2020 do BAAN 15 min x (200 + 300) Z5+, HP na 200 = 1 min, na 300 = 2 min. SP = 4 min Tempolopen in het park, 3x10' Z4- HP5' 2 + 3 + 4 min, Z2, Hp=3min
18-9-2020 vr        
19-9-2020 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
20-9-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 3 x 4 min, Z1, Hp=6min
21-9-2020 ma        
22-9-2020 di BAAN Minutenlopen in het park aan de hand van de dobbelsteen. Tempo Z3-4. HP = helft aantal gegooide ogen. Duur 45 min zonder de pauzes Buiten de baan: Oefeningen in combinatie met hardlopen 5 x 2 min, Z2, Hp=3min
23-9-2020 wo        
24-9-2020 do BAAN Minutenlopen in het park aan de hand van de dobbelsteen. Tempo Z3-4. HP = helft aantal gegooide ogen. Duur 45 min zonder de pauzes Buiten de baan: Oefeningen in combinatie met hardlopen 4 + 3 + 4 min, Z2, Hp=3min
25-9-2020 vr        
26-9-2020 za SCHADIJK Duurloop 70 min Z1 Duurloop 70 min Z1  
27-9-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 6 + 5 + 4 min, Z1, Hp=6min
28-9-2020 ma        
29-9-2020 di BAAN 4 x 1500 HP = 3 min, tempo Z4 Vaartspel in het park 5 x 2'30 min, Z2, Hp=2'30min
30-9-2020 wo        
1-10-2020 do BAAN 4 x 1500 HP = 3 min, tempo Z4 Vaartspel in het park 2 x 4 + 3 x 2 min, Z2, Hp=2min
2-10-2020 vr        
3-10-2020 za SCHADIJK Vaartspel Vaartspel  
4-10-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 7 + 5 + 4 min, Z1, Z2, Z3, Hp=3+2+2min, daarna 3x60m versnelling
5-10-2020 ma        
6-10-2020 di BAAN 2 x (7 x 400), Z5, HP = 200, SP = 600 Dobbelsteenlopen in het park 5 x 3 min, Z2, Hp=1min
7-10-2020 wo        
8-10-2020 do BAAN 2 x (7 x 400), Z5, HP = 200, SP = 600 Dobbelsteenlopen in het park 4 x 4 min, Z2, Hp=2min
9-10-2020 vr        
10-10-2020 za SCHADIJK Duurloop 80 min Z1-Z2 Duurloop 80 min Z1-Z2  
11-10-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 12 + 8 + 4 min, Z1, Z2, Z3, Hp=2+1+1min, daarna 3x60m versnelling
12-10-2020 ma        
13-10-2020 di BAAN Tempo lopen in het park 3 x 15min HP = 5 min. Tempo Z4+ 5x200m Z4, HP 100m dribbel 4x800m Z3+ HP 200m dribbel SP400m dribbel 5 x 2'30 min, Z2, Hp=2'30min
14-10-2020 wo        
15-10-2020 do BAAN Tempo lopen in het park 3 x 15min HP = 5 min. Tempo Z4+ 5x200m Z4, HP 100m dribbel 4x800m Z3+ HP 200m dribbel SP400m dribbel 2 x 4 + 3 x 2 min, Z2, Hp=2min
16-10-2020 vr        
17-10-2020 za SCHADIJK Minutenloop lang Minutenloop lang  
18-10-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 7 + 5 + 3 min, Z1, Z2, Z3, Hp=3+2+2min, daarna 3x60m versnelling
19-10-2020 ma        
20-10-2020 di BAAN 3 x (7x200) Z5+ HP = 100, SP = 600 Duurloop 40' met 3 pittige versnellingen van 2', vestje aan en lampjes mee 5 + 6 +7 min, Z2, Hp=1min
21-10-2020 wo        
22-10-2020 do BAAN 3 x (7x200) Z5+ HP = 100, SP = 600 Duurloop 40' met 3 pittige versnellingen van 2', vestje aan en lampjes mee 8 + 2 x 4 min, Z1, Z3, Hp=2min
23-10-2020 vr        
24-10-2020 za SCHADIJK Duurloop 90 min Z1-Z2 Duurloop 90 min Z1-Z2  
25-10-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 3 x 10 min, Z1, Hp=2min, daarna 3x60m versnelling
26-10-2020 ma        
27-10-2020 di BAAN Rustige duurloop max 45 min 800m/1000m/1200m/1000m/800m Z3+/Z4 HP200m 4 x 5 min, Z2, Hp=1min
28-10-2020 wo        
29-10-2020 do BAAN Rustige duurloop max 45 min 800m/1000m/1200m/1000m/800m Z3+/Z4 HP200m 10 + 2 x 5 min, Z1, Z3, Hp=2min
30-10-2020 vr        
31-10-2020 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
1-11-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 2 x 15 min, Z1, Hp=2min, daarna 3x60m versnelling
2-11-2020 ma        
3-11-2020 di BAAN 2000-1600-1200-800-400, Z4, Hp = 2 min 400m/800m/1200m/1600m Z3+ HP200m, na 1200 HP300m 4 + 5 + 6 +7 min, Z2, Hp=1min
4-11-2020 wo        
5-11-2020 do BAAN 2000-1600-1200-800-400, Z4, Hp = 2 min 400m/800m/1200m/1600m Z3+ HP200m, na 1200 HP300m 12 + 3 x 4 min, Z2, Z3, Hp=1min
6-11-2020 vr        
7-11-2020 za SCHADIJK Lichte bostraining Lichte bostraining  
8-11-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 25min, Z1, daarna 3x60m versnelling
9-11-2020 ma        
10-11-2020 di BAAN (5x800)-(3x1000) Z4, HP=1 en vóór 1000mt 2min Up the clock:2x15': 200m Z4/Z5, HP200m, SP 400m 7 + 8 + 9 min, Z2, Hp=1min
11-11-2020 wo        
12-11-2020 do BAAN (5x800)-(3x1000) Z4, HP=1 en vóór 1000mt 2min Up the clock:2x15': 200m Z4/Z5, HP200m, SP 400m 15 + 3 x 5 min, Z2, Z3, Hp=1min
13-11-2020 vr        
14-11-2020 za SCHADIJK Duurloop 60 min met tempoversnellingen Duurloop 60 min met tempoversnellingen  
15-11-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 30 min, Z1, daarna 3x60m versnelling
16-11-2020 ma        
17-11-2020 di BAAN 2 x (400-600-800-1000) Z4 HP = 1 min en bij 800 en 1000 HP = 2 min Heen en terug 2 x 15': 20m-40m-60m-80m-100m-200m Z4, HP zelfde afstand terug over het gras 9 + 7 + 5 min, Z1, Z2, Z3, Hp=1min
18-11-2020 wo        
19-11-2020 do BAAN 2 x (400-600-800-1000) Z4 HP = 1 min en bij 800 en 1000 HP = 2 min Heen en terug 2 x 15': 20m-40m-60m-80m-100m-200m Z4, HP zelfde afstand terug over het gras 8 + 4 + 2 min, Z1, Z2, Z3, Hp=1min
20-11-2020 vr        
21-11-2020 za SCHADIJK Minutenloop kort Minutenloop kort  
22-11-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 5km hardlopen, Z3
23-11-2020 ma        
24-11-2020 di BAAN (3 x 600m) Z3+. HP=2 min (2 x 800m) Z4+ HP=3 min 2x[(3x400m)-800m] omvang 4000, Z4+ en Z3+, HP=1' SP=6' 20 + 10 min, Z2, Hp=3min
25-11-2020 wo        
26-11-2020 do BAAN (3 x 600m) Z3+. HP=2 min (2 x 800m) Z4+ HP=3 min 2x[(3x400m)-800m] omvang 4000, Z4+ en Z3+, HP=1' SP=6' 4x400m + 3x600m, Z3, Hp=200m, Sp=400m
27-11-2020 vr        
28-11-2020 za SCHADIJK Duurloop 70 met tempo versnellingen Duurloop 70 met tempo versnellingen  
29-11-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 30 min, Z2, elke 10 min, 1min versnellen
30-11-2020 ma        
1-12-2020 di BAAN (100-200-400-600-800-600-400-200-100m) Z5. P=2 min (100-200-400-600-800-600-400-200-100m) Z4. P=2 min 20 + 15 min, Z2, Hp=3min
2-12-2020 wo        
3-12-2020 do BAAN (100-200-400-600-800-600-400-200-100m) Z5. P=2 min (100-200-400-600-800-600-400-200-100m) Z4. P=2 min 200+300+400+500+400+300+200m, Z3+, Hp=200m
4-12-2020 vr        
5-12-2020 za SCHADIJK Dobbelsteenloop Dobbelsteenloop  
6-12-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 35 min, Z2, elke 10 min, 1min versnellen
7-12-2020 ma        
8-12-2020 di BAAN 4x(100-200-300-400-500) Z5, HP=1 min SP=4min 5x(100-200-300-400) Z4+, HP=1 min SP=4min 25 + 10 min, Z2, Hp=3min
9-12-2020 wo        
10-12-2020 do BAAN 4x(100-200-300-400-500) Z5, HP=1 min SP=4min 5x(100-200-300-400) Z4+, HP=1 min SP=4min 500+400+300+200+500+400+300+200m, Z4, Hp=200m
11-12-2020 vr        
12-12-2020 za SCHADIJK Heuveltraining Heuveltraining  
13-12-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 35 min, Z2, elke 10 min, 1min versnellen
14-12-2020 ma        
15-12-2020 di BAAN (5 x 1000m) Z3+ HP=2 min (5 x 800m) Z3+ HP=2 min 25 + 15 min, Z2, Hp=3min
16-12-2020 wo        
17-12-2020 do BAAN (5 x 1000m) Z3+ HP=2 min (5 x 800m) Z3+ HP=2 min 2x800+2x600-2x400m, Z2+Z3+Z3, Hp=300+300+200m
18-12-2020 vr        
19-12-2020 za SCHADIJK Duurloop 80min Duurloop 80min  
20-12-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining 40 min, Z2, elke 10 min, 1min versnellen
21-12-2020 ma        
22-12-2020 di BAAN 2x[(5x400)-1000], Z4 HP=1min SP=4min 2x[(5x300)-800], Z4 HP=1min SP=4min 800+2x600+3x400m, Z3, Hp=100m, Sp=300m
23-12-2020 wo        
24-12-2020 do BAAN Geen trainen Geen trainen Geen trainen
25-12-2020 vr        
26-12-2020 za SCHADIJK Geen trainen Geen trainen Geen trainen
27-12-2020 zo BAAN/A=ZELF Krachttraining Krachttraining  
28-12-2020 ma        
29-12-2020 di BAAN 4x(1000), Z3, HP=3min 3x(1000), Z3, HP=3min 5x600m, Z3+, Hp=200m
30-12-2020 wo        
31-12-2020 do BAAN Geen trainen Geen trainen Geen trainen

't weer

Ren-weer
Horst

Buienradar