Trainingschema

DATUM   Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km)
2-4-2018   ma        
3-4-2018   di BAAN 2x(100-300-500-800) omvang 3400 z4+ HP=2-3 min SP=8 min 5 x 800m omvang 4000 Hp 300m Z 3/4
4-4-2018   wo      
5-4-2018   do BAAN 2x(4x500-1000) omvang 6000, Z4 HP=1min SP=4min (3 x 400m) + (3 x 500m) + (3x 600m) omvang 5100, HP 200m SP 400m
6-4-2018   vr      
7-4-2018   za SCHADIJK Vaartspel Vaartspel
8-4-2018   zo BAAN Krachttraining Krachttraining
9-4-2018   ma      
10-4-2018   di BAAN (6 x 1000m) Z3+. P=4 min. Laatste 1000m Z4+ (3 x 600m) + ( 3 x 800m) + (3x 400m) omvang 5400m, HP=200m SP=400m
11-4-2018   wo      
12-4-2018   do BAAN (200-400-600-800-600-400-200m) omvang 3200, Z4+, P=2 min (200-400-600-800-600-400-200m) omvang 3200, Z4, P=2 min
13-4-2018   vr      
14-4-2018   za SCHADIJK Duurloop 60 min Duurloop 60 min
15-4-2018   zo BAAN Krachttraining Krachttraining
16-4-2018   ma      
17-4-2018   di BAAN (1000-800-600-800-1000m) omvang 4200 HP 200m Z3. Laatste 1000 Z4+ (100-200-300-400-600-400-300-200-100m) omvang 2600, Z5. P=2 min
18-4-2018   wo      
19-4-2018   do BAAN Loopspel: Op elk 100 m. punt staan 1 (of meerdere) lopers. Ieder loopt 300 m. Dan diagonaal oversteken en weer instappen, zodra het groepje voorbijkomt. 2x15min 4x (200-300-400) omvang 3600 Z4+, HP=100m SP=400
20-4-2018   vr      
21-4-2018   za SCHADIJK Pyramideloop Pyramideloop
22-4-2018   zo BAAN Krachttraining Krachttraining
23-4-2018   ma      
24-4-2018   di BAAN (3 x 600m) Z4. HP=2 min, (2x800m) omvang 3400, Z4. HP=4 min 3x (200-300-400) HP 100-150-200m Z3
25-4-2018   wo      
26-4-2018   do BAAN Duurloop 30 -45 min met 4-5 tempoversnellingen van 1 minuut Duurloop 30 -45 min met 4-5 tempoversnellingen van 1 minuut
27-4-2018   vr      
28-4-2018   za SCHADIJK Geen trainen Geen trainen
29-4-2018   zo   Geen trainen Geen trainen
30-4-2018   ma      
1-5-2018   di BAAN Duurloop herstel 30 min (Z1) Duurloop herstel 30 min (Z1)
2-5-2018   wo      
3-5-2018   do BAAN 2x(2000-1000m) omvang 6000, Z3 HP=2 min, SP=4 min 2x(5x400m) omvang 4000, hp 200m SP400m Z3
4-5-2018   vr      
5-5-2018   za SCHADIJK Minutenloop Minutenloop
6-5-2018   zo   Krachttraining Krachttraining

't weer

Ren-weer
Horst

Buienradar