Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
8-4-2019 ma        
9-4-2019 di BAAN 1000-800-600-400-200-100-1000 Z3 HP 200 m omvang 4100 m 4x(50-100-150-200-250m) Z3+ HP50m, SP 3' 2x(200-400-600) Z3, HP 200, SP 400, OV 2400
10-4-2019 wo        
11-4-2019 do BAAN 1000-100-200-400-600-800-1000 Z3 HP 200 m omvang 4100 m 2 x 15' Langs taluut A73, naar boven en beneden tempo, HP vlakke stukken, SP 5' 3x500-2x600, Z2, HP 200, SP 400, OV 2700
12-4-2019 vr        
13-4-2019 za SCHADIJK Vaartspel Vaartspel  
14-4-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 40 min, Z1
15-4-2019 ma        
16-4-2019 di BAAN 3 x (400 Z4 m + 1 rondje om visvijver Z3) Fartlek visvijver, strand, heuvel parkhotel 2x15' SP10'dribbel 200-300-400-500-600, Z4, HP 200, OV 2000
17-4-2019          
18-4-2019 do BAAN 2 x (800 Z4 + 1 rondje om zwemvijver Z3) 4x (100-150-200-250-300m) Z3+ HP 50m, SP3' 8x200, Z4, HP 200, OV 1600
19-4-2019 vr        
20-4-2019 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
21-4-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 40 min, Z1
22-4-2019 ma        
23-4-2019 di BAAN 3 x (800-600-400) Z4 HP 200 SP 400 dribbel, omvang 5400 m Vierkantlopen ruiterterrein: 2x(60-60m),2x(60-80m), 2x(60-100), 2x(60-120), 2x(60-140), 2x(60-160) Z4 HP60m 800-600-400-600, Z3, HP 200, OV 2400
24-4-2019 wo        
25-4-2019   BAAN 4 x (100-200 Z5 HP 50 m) SP 100 m + 4 x (200-400 Z4+ HP 100 m) SP 200 m + 2 x (800 Z4+ HP 200 m) omvang 5200 m 4x (7 x 100m) Z4, HP 100m (terug dribbelen) SP 400m 3x(200-300-400), Z3, HP 100-150-200, OV 2700
26-4-2019 vr        
27-4-2019 za SCHADIJK Pyramideloop Pyramideloop  
28-4-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 45, Z1
29-4-2019 ma        
30-4-2019 di BAAN 4 X (200-400-200-400) Z5/Z4 HP 200 m, SP 400 m dribbel omvang 4800 m Up the clock: 2x(200-20-40-60-80-100-120-140-160-180-200) HP dribbel naar beginpunt, SP 5' 4x600, Z4, HP 200, OV 2400
1-5-2019 wo        
2-5-2019 do BAAN 2 x (1000-800-600) Z3+ HP 200, SP 400 dribbel, omvang 4800 4x(50-100-150-200-250m) Z3+ HP50m, SP 3' Dominoloop 2x15min, Z2
3-5-2019          
4-5-2019 za SCHADIJK Minutenloop Minutenloop  
5-5-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 45 min, Z2
6-5-2019 ma        
7-5-2019 di BAAN 1000-200-800-200-600-200-400-200 Z4 HP 200/100 omvang 3600 m 2 x 15' Langs taluut A73, naar boven en beneden tempo, HP vlakke stukken, SP 5' 200-300-400-500-400-300-200, Z4, HP 200, OV 2300
8-5-2019 wo        
9-5-2019 do BAAN 2x800 - 2x600 - 2x400 Z4 P= 200 omvang 3600 2 x 15'Fartlek: op en rond hindernissen dierentuin, SP dribbel in het park 2x(4x400), Z3, HP 200, SP 400, OV 3200
10-5-2019 vr        
11-5-2019 za HORST Rundje um ut hundje Rundje um ut hundje Rundje um ut hundje
12-5-2019 zo BAAN Geen krachttrainen Geen krachttrainen Geen trainen
13-5-2019 ma        
14-5-2019 di BAAN herstelduurloop 30 min. herstelduurloop 30 min. Duurloop herstel 20 min, Z1
15-5-2019 wo        
16-5-2019 do BAAN herstelduurloop 45 min. herstelduurloop 45 min. 600-500-400-500-600, Z3, HP 200, OV 2600
17-5-2019 vr        
18-5-2019 za SCHADIJK Vierkant Vierkant  
19-5-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 50 min, Z2
20-5-2019 ma        
21-5-2019 di BAAN vaartspel eigen invulling trainer 4x (7 x 100m) Z4, HP 100m (terug dribbelen) SP 400m 2x(4x400), Z3, HP 200, SP 400, OV 3200
22-5-2019 wo        
23-5-2019 do BAAN vaartspel eigen invulling trainer Up the clock: 2x(200-20-40-60-80-100-120-140-160-180-200) HP dribbel naar beginpunt, SP 5' Dominoloop 2x15min, Z4
24-5-2019 vr        
25-5-2019 za SCHADIJK Duurloop 50 min Duurloop 50 min  
26-5-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 30 min, Z2
27-5-2019 ma        
28-5-2019 di BAAN 200-400-600-800-1000-800-600-400-200 Z4/Z3 HP 200 omvang 5000 4x (100-150-200-250-300m) Z3+ HP 50m, SP3' 6x400, Z3, HP 200, OV 2400
29-5-2019 wo        
30-5-2019 do BAAN Hemelvaartsdag, geen training Hemelvaartsdag, geen training Hemelvaartsdag, geen training
31-5-2019 vr        
1-6-2019 za SCHADIJK Weerstandtraining Weerstandtraining  
2-6-2019 zo   Krachttraining Krachttraining Duurloop 40 min, Z2
3-6-2019 ma        
4-6-2019 di BAAN 3 x (1000-400) Z4 HP 200, SP 400 dribbel, omvang 4200 2 x 15'Fartlek: op en rond hindernissen dierentuin, SP dribbel in het park Bootcamp
5-6-2019 wo        
6-6-2019 do BAAN 10 x 400 Z4 HP 200 m Fartlek visvijver, strand, heuvel parkhotel 2x15' SP10'dribbel 2x(700-500-300), Z4, HP 200, SP 400, OV 3000
7-6-2019 vr        
8-6-2019 za   Minutenloop kort Minutenloop kort  
9-6-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 50 min, Z1 of rondje Row H
10-6-2019 ma        
11-6-2019 di BAAN training eigen invulling trainer Zweedse estafette: teams van 4 personen, 400-300-200-100m Z4 Vierkantloop 2x20min. Z3-Z1, HP 3min
12-6-2019 wo        
13-6-2019 do BAAN training eigen invulling trainer Bootcamp in combinatie met lopen Bootcamp?
14-6-2019 vr        
15-6-2019 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
16-6-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 60 min, Z1
17-6-2019 ma        
18-6-2019 di BAAN (5 x 100 Z5) + (5 x 200 Z5) + (5 x 400 Z4) HP resp. 50/100/200 m. SP resp. 100/200 m, omvang 3500 m Om de ruïne: 2 tallen maken, een loopt linksom en ander rechtsom, op het moment dat je elkaar kruist ga je versnellen totdat je elkaar weer tegenkomt, dan weer rustig 2x 15’ SP 10’ 2x(800-400-200), Z4, HP 200, SP 400, OV 2800
19-6-2019 wo        
20-6-2019 do BAAN 200-400-600-800-1000-800-600-400-200 Z4/Z3 HP 200 omvang 5000 m Zweedse estafette: teams van 4 personen, 400-300-200-100m Z4 3x(200-400-600), Z4+, HP 100, SP 300, OV 3600
21-6-2019 vr        
22-6-2019 za SCHADIJK Dobbelsteenloop Dobbelsteenloop  
23-6-2019 zo   krachttraining   Duurloop 35 min, Z2
24-6-2019 ma        
25-6-2019 di BAAN Clubkampioenschappen Clubkampioenschappen Clubkampioenschappen
26-6-2019 wo        
27-6-2019 do BAAN 5 x (100-200-400) Z5/Z4 HP 50-100 m. SP 200 m Dobbelsteenloop op de baan of in het park Vierkanttraining gras; 2x15min, Z3, HP 5 min
28-6-2019 vr        
29-6-2019 za SCHADIJK Vierkant Vierkant  
30-6-2019 zo BAAN krachttraining Krachttraining Duurloop 45 min, Z2
1-7-2019 ma        
2-7-2019 di BAAN heuveltraining Duurloop via Tienray, HP Ijssalon Clevers, Geld meenemen ;) 4x600, Z3, HP 200, OV 2400
3-7-2019 wo        
4-7-2019 do BAAN heuveltraining Duurloop via Tienray, HP Ijssalon Clevers, Geld meenemen ;) Clubkampioenschappen
5-7-2019 vr        
6-7-2019 za SCHADIJK Duurloop Duurloop  
7-7-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining Duurloop 55 min, Z1
8-7-2019 ma        
9-7-2019 di BAAN 2x(1000-800-600-400-200m) Z4, HP=2 min, SP=4 min. Omvang 6000 2x(800-600-400-200m) Z4, HP=2 min, SP=4 min. Omvang 4000 2x(600-400-200), Z3, HP 100, SP 300, OV 2400
10-7-2019 wo        
11-7-2019 do BAAN     Dominospel 2x 15 min, Z3, HP 4 min
12-7-2019 vr        
13-7-2019 za SCHADIJK Minutenloop lang Minutenloop lang  
14-7-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining Duurloop 60 min, Z1
15-7-2019 ma        
16-7-2019 di BAAN 2x(2 x 800m,1e 400m Z3+ en 2e 400m Z4+) omvang 3200, HP=2 min SP=4 min Bootcamp in combinatie met lopen Baanwedstrijd 3000 mtr
17-7-2019 wo        
18-7-2019 do BAAN (200-400-600-800-600-400-200m) omvang 3200, Z4, P=2 min Om de ruïne: 2 tallen maken, een loopt linksom en ander rechtsom, op het moment dat je elkaar kruist ga je versnellen totdat je elkaar weer tegenkomt, dan weer rustig 2x 15’ SP 10’ Baanwedstrijd 3000 mtr
19-7-2019 vr        
20-7-2019 za SCHADIJK Duurloop 60 min Duurloop 60 min  
21-7-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining Duurloop 30 min, Z2
22-7-2019 ma        
23-7-2019 di BAAN Gecombineerde baan- en parktraining: Afwisselend 600 – 400 – 300 op de baan en een rondje in het park. Omvang 45min. Baan Z4, Park Z2, HP baan = 1 min dribbel. Pauze rondje kleine vijver 800 - 700 - 600 - 500 - 400 Z3+ HP 300 Dobbelsteenspel 2x20min, Z3, HP 3min
24-7-2019 wo        
25-7-2019 do BAAN Loopspel: Op elk 100 m. punt staan 1 (of meerdere) lopers. Ieder loopt 300 m. Dan diagonaal oversteken en weer instappen, zodra het groepje voorbijkomt. 2x15min 2 x 500 hp 200 / 2 x 400 hp 200 / 2 x 300 hp 200 / 2 x 200 hp 100 100-200-300-400-500-400-300-200-100, Z4, HP 100, OV 2500
26-7-2019 vr        
27-7-2019 za SCHADIJK Vaartspel Vaartspel  
28-7-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining Duurloop 35 min, Z2
29-7-2019 ma        
30-7-2019 di BAAN 2x(1000-800-600-400-200m) omvang 6000, Z4 HP=2 min, SP=4 min Mastermind 6x400, Z4, HP 100 OV 2400
31-7-2019 wo        
1-8-2019 do BAAN (3 x 600m) Z5 HP=2 min, (2x800m) Z4. HP=4 min Estafetteloop Springprocessie ofwel schiet niet op lopen. 30 min, Z3
2-8-2019 vr        
3-8-2019 za SCHADIJK Minutenloop kort Minutenloop kort  
4-8-2019 zo   Krachttraining Krachttraining Duurloop 40 min, Z1
5-8-2019 ma        
6-8-2019   BAAN     1000-800-600-400, Z3, HP 200, OV 2800
7-8-2019          
8-8-2019   BAAN     Dierenweideloop, 4x10min, linksom en rechtsom, HP 3min
9-8-2019          
10-8-2019   SCHADIJK      
11-8-2019   BAAN     Duurloop 45 min, Z2
12-8-2019          
13-8-2019   BAAN     800-600-500-400-200, Z4, HP 200, OV 2500
14-8-2019          
15-8-2019   BAAN     3x1000, Z3, HP 300, OV 3000
16-8-2019          
17-8-2019   SCHADIJK      
18-8-2019   BAAN     Duurloop 50 min, Z1
19-8-2019          
20-8-2019   BAAN     2x(4x400), Z4, HP 100, SP 400, OV 3200
21-8-2019          
22-8-2019   BAAN     4x800, Z3, HP 200, OV 3200
23-8-2019          
24-8-2019   SCHADIJK      
25-8-2019   BAAN     Duurloop 55 min, Z1
26-8-2019          
27-8-2019   BAAN     1000-800-400-200, Z4, HP 200, OV 2400
28-8-2019          
29-8-2019   BAAN     Vierkantloop 2x20min, Z3, HP 4min
30-8-2019          
31-8-2019   SCHADIJK      
1-9-2019   ZELF     Duurloop 60 min, Z1
2-9-2019          
3-9-2019   BAAN     600-800-1000, Z3, HP 200, OV 2400
4-9-2019          
5-9-2019   BAAN     Estafette met 3 tallen 2x20min, Z4, HP 4min
6-9-2019          
7-9-2019          
8-9-2019         Duurloop 40 min, Z2
9-9-2019          
10-9-2019   BAAN     15x100, Z5, HP 100, OV 1500
11-9-2019         Start nieuwe loop clinic? Dan loopschema beginners.
12-9-2019   BAAN     8x100 mtr, HP=100 mtr wandel/dribbel

't weer

Ren-weer
Horst

Buienradar