Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
25-5-2022 wo        
26-5-2022 do BAAN Geen trainen Geen trainen 2x(600-800) + 3x200, Z3, Z4, HP = 200. Omvang 3400
27-5-2022 vr        
28-5-2022 za SCHADIJK Minutenloop lang Minutenloop lang Duurloop 30 min afsluiten met 5 x 30 seconden versnellingen
29-5-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
30-5-2022 ma        
31-5-2022   BAAN (3 x 600m) + ( 3 x 800m) + (3x 400m) Z4 .Omvang 5400m, HP=200m SP=400m 2 x (1000 - 800 - 600 ) Z4, HP = 2 min SP = 5 min. 3 km in- en uitlopen. Omvang 4800  
31-5-2022 di BAAN Buiten de baan 2 x (5-4-3 min) Z3 de 3 min in Z4. HP = 2 min SP = 3 min 3x(100-200-300-400) omvang 4500, Z5. HP=100 SP=300 4x700 Z2, Hp=100. Omvang 2800
1-6-2022 wo        
2-6-2022 do BAAN Buiten de baan 2 x (5-4-3 min) Z3 de 3 min in Z4. HP = 2 min SP = 3 min 3x(100-200-300-400) omvang 4500, Z5. HP=100 SP=300 500-400-300-200-300-400-500 Z3, Hp=100. Omvang 2600
3-6-2022 vr        
4-6-2022 za SCHADIJK Vaartspel Vaartspel  
5-6-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 35 min Z2 afsluiten met 3x80 m versnellingen
6-6-2022 ma        
7-6-2022 di BAAN 2 x 15 min 200m Z5, 100m hersteldribbel, SP 6 min Buiten de baan 2 x (5-4-3 min) Z3. HP = 2 min SP = 4 min 6x500 Z3, Hp=200. Omvang 3000
8-6-2022 wo        
9-6-2022 do BAAN 2 x 15 min 200m Z5, 100m hersteldribbel, SP 6 min Buiten de baan 2 x (5-4-3 min) Z3. HP = 2 min SP = 4 min 3x1000 Z2, Hp=200. Omvang 3000
10-6-2022 vr        
11-6-2022 za SCHADIJK Dobbelsteenloop Dobbelsteenloop  
12-6-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 40 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
13-6-2022 ma        
14-6-2022 di BAAN Buiten de baan (5x4 min) -(2x5 min), Z3+, Hp= 1 min en vóór 5 min = 2min 4x (300-400-500) omvang 4800 Z4, HP=100m SP=300 700-500-700-500-700 Z3, Hp 200. Omvang 3100
15-6-2022 wo        
16-6-2022   BAAN Buiten de baan (5x4 min) -(2x5 min), Z3+, Hp= 1 min en vóór 5 min = 2min 4x (300-400-500) omvang 4800 Z4, HP=100m SP=300 4x800 Z2, Hp=200. Omvang 3200
17-6-2022 vr        
18-6-2022 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
19-6-2022 zo   Krachttraining Krachttraining 15 min Z2 15 min Z1 15 min Z2
20-6-2022 ma        
21-6-2022 di BAAN 2x(5x600m afwisselend in Z3 en Z4) omvang 6000, hp 200m SP400m 2x(5x500m) omvang 5000, hp 200m SP400m Z3+ Linksaflopen. Omvang 3300
22-6-2022 wo        
23-6-2022 do BAAN 2x(5x600m afwisselend in Z3 en Z4) omvang 6000, hp 200m SP400m 2x(5x500m) omvang 5000, hp 200m SP400m Z3+ 7x500 Z2, Hp=100. Omvang 3500
24-6-2022 vr        
25-6-2022 za SCHADIJK Doorloop 50 min Doorloop 50 min  
26-6-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 50 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
27-6-2022 ma        
28-6-2022 di BAAN Ruiterterrein linksom en rechtsom 3 zijden op zandpaden tempo. Op verhard middenpad rust nemen (dribbel) 40 min (3 x 1000) + (3 x 300) Z3+/Z5. Omvang 3900 7x(400-100) Z3, Hp=100, Sp =100. Omvang 3500
29-6-2022 wo        
30-6-2022 do BAAN Ruiterterrein linksom en rechtsom 3 zijden op zandpaden tempo. Op verhard middenpad rust nemen (dribbel) 40 min (3 x 1000) + (3 x 300) Z3+/Z5. Omvang 3900 2x(500-600-700) Z2, Hp=100, Sp=400. Omvang 3600
1-7-2022 vr        
2-7-2022   SCHADIJK Vierkant Vierkant  
3-7-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 10 min Z1 10 min Z2 10 min Z1 10 min Z2
4-7-2022 ma        
5-7-2022 di BAAN 4x(400-800m) omvang 4800, Z3+, HP = 30 sec, SP=2 min Ruiterterrein linksom en rechtsom 3 zijden op zandpaden, tempo (op gevoel). Op verhard middenpad rust nemen (dribbel) 30 min 6x600 Z3, Hp=200. Omvang 3600
6-7-2022 wo        
7-7-2022 do BAAN 4x(400-800m) omvang 4800, Z3+, HP = 30 sec, SP=2 min Ruiterterrein linksom en rechtsom 3 zijden op zandpaden, tempo (op gevoel). Op verhard middenpad rust nemen (dribbel) 30 min 2x(700-600-500) Z2, Hp=100, Sp=400. Omvang 3700
8-7-2022 vr        
9-7-2022 za SCHADIJK Piramide Piramide  
10-7-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 15 min Z2 15 min Z1 15 min Z2
11-7-2022 ma        
12-7-2022 di BAAN 4 x (400 Z4 m + 1 rondje om visvijver Z3) 2x(500-400-500-400-500) + 800. 500 mtr = Z4; 400mtr = Z4½. HP = 100 mtr SP = 300 mtr. Omvang 5400 2x(1500-400) Z3-Z4, Hp=300. Omvang 3800 of Duurloop (15min Z2 + 10min Z3 + 15min Z2)
13-7-2022 wo        
14-7-2022 do BAAN 4 x (400 Z4 m + 1 rondje om visvijver Z3) 2x(500-400-500-400-500) + 800. 500 mtr = Z4; 400mtr = Z4½. HP = 100 mtr SP = 300 mtr. Omvang 5400 2x(1500-400) Z3-Z4, Hp=300. Omvang 3800 of Duurloop (15min Z2 + 10min Z3 + 15min Z2)
15-7-2022 vr        
16-7-2022 za SCHADIJK Duurloop 80 min Duurloop 45 min  
17-7-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 50 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
18-7-2022 ma        
19-7-2022 di BAAN 10 x 500 m Z4 en de laatste 100 m een tempo versnelling. HP = 2 min. Omvang 5000 Buiten de baan 6 x 5 min Z3+ HP = 2 min 4x(100-200-300-400) Z4, Hp=100, Sp=300. Omvang 4100 Of Duurloop (10min Z1 + 20min Z2 + 10min Z1)
20-7-2022 wo        
21-7-2022 do BAAN 10 x 500 m Z4 en de laatste 100 m een tempo versnelling. HP = 2 min. Omvang 5000 Buiten de baan 6 x 5 min Z3+ HP = 2 min 4x(100-200-300-400) Z4, Hp=100, Sp=300. Omvang 4100 Of Duurloop (10min Z1 + 20min Z2 + 10min Z1)
22-7-2022 vr ZELF Hersteltraing 45 min Z1    
23-7-2022 za SCHADIJK Duurloop 60 min Duurloop 60 min  
24-7-2022 zo   Krachttraining Krachttraining 15 min Z2 15 min Z1 15 min Z2 10 min Z3
25-7-2022 ma        
26-7-2022 di BAAN 2 (1000 - 4x400) 1000 mtr = Z4; 400 mtr = Z4½; HP = 200 mtr; SP = 400 mtr. Omvang 5200 3 x (1000-400) Z4 HP 200, SP 400 dribbel, omvang 4200 2x(3x700) Z3, Hp=200, Sp=400. Omvang 4200 of dobbelsteenspel 2x20min Hp 3min
27-7-2022 wo        
28-7-2022 do BAAN 2 (1000 - 4x400) 1000 mtr = Z4; 400 mtr = Z4½; HP = 200 mtr; SP = 400 mtr. Omvang 5200 3 x (1000-400) Z4 HP 200, SP 400 dribbel, omvang 4200 2x(3x700) Z3, Hp=200, Sp=400. Omvang 4200 of dobbelsteenspel 2x20min Hp 3min
29-7-2022 vr        
30-7-2022 za SCHADIJK Minutenloop lang Minutenloop lang  
31-7-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 50 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
1-8-2022 ma        
2-8-2022 di BAAN 10 x 400 Z5 HP 200 m. Omvang 4000 9 x 400 Z4 HP 200 m. Omvang 3600 2x(4x400) Z3, Hp=200, Sp=300. Omvang 3200 of Duurloop (10min Z1 + 20min Z2 + 10 min Z1)
3-8-2022 wo        
4-8-2022 do BAAN 10 x 400 Z5 HP 200 m. Omvang 4000 9 x 400 Z4 HP 200 m. Omvang 3600 2x(4x400) Z3, Hp=200, Sp=300. Omvang 3200 of Duurloop (10min Z1 + 20min Z2 + 10 min Z1)
5-8-2022 vr        
6-8-2022 za SCHADIJK Minutenlopp kort Minutenlopp kort  
7-8-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 40 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
8-8-2022 ma        
9-8-2022 di BAAN Buiten de baan 8 x 5 min Z3+ HP = 1 min 3 x (400 Z4 m + 1 rondje om visvijver Z3) 7x500 Z3, Hp=200. Omvang 3500 of Duurloop 15min Z2 + 15min Z1
10-8-2022 wo        
11-8-2022 do BAAN Buiten de baan 8 x 5 min Z3+ HP = 1 min 3 x (400 Z4 m + 1 rondje om visvijver Z3) 7x500 Z3, Hp=200. Omvang 3500 of Duurloop 15min Z2 + 15min Z1
12-8-2022 vr        
13-8-2022 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
14-8-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 40 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
15-8-2022 ma        
16-8-2022 di BAAN 200-400-600-800-1000-800-600-400-200 (200-400 in Z5; 600-800 in Z4; 1000 in Z3)HP 200 omvang 5000 Dobbelsteenloop 40 min 2x(4x400) waarvan (200m Z3 en 200m Z4) Hp=200, Sp=400. Omvang 3200 of Duurloop 20min Z2 + 15min Z1
17-8-2022 wo        
18-8-2022 do BAAN 200-400-600-800-1000-800-600-400-200 (200-400 in Z5; 600-800 in Z4; 1000 in Z3)HP 200 omvang 5000 Dobbelsteenloop 40 min 2x(4x400) waarvan (200m Z3 en 200m Z4) Hp=200, Sp=400. Omvang 3200 of Duurloop 20min Z2 + 15min Z1
19-8-2022 vr        
20-8-2022 za SCHADIJK Vierkant Vierkant  
21-8-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 45 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
22-8-2022 ma        
23-8-2022 di BAAN (4 x 600m) Z5 HP=2 min, (3x800m) Z4. HP=4 min. Omvang 4800 8 x 500 afwisselend 100 in Z3 en 100 in Z4 HP = 200 mtr (100-200-300-400-500-500-400-300-200-100) Z4, Hp=100, bij 500 Hp=200. Omvang 3000 of Duurloop 20min Z1 + 15min Z2
24-8-2022 wo        
25-8-2022 do BAAN (4 x 600m) Z5 HP=2 min, (3x800m) Z4. HP=4 min. Omvang 4800 8 x 500 afwisselend 100 in Z3 en 100 in Z4 HP = 200 mtr (100-200-300-400-500-500-400-300-200-100) Z4, Hp=200. Omvang 3000 of Duurloop 20min Z1 + 15min Z2
26-8-2022 vr        
27-8-2022 za SCHADIJK Minutenloop lang Minutenloop lang  
28-8-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 40 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
29-8-2022 ma        
30-8-2022 di BAAN Gecombineerde baan- en parktraining: Baan 600 – 400 – 300 Z4, HP = 1 min. Na baan rondje visvijver Z2. Omvang 45 min Gecombineerde baan- en parktraining: Baan 500 – 400 – 300 HP = 1 min Z4 na baan rondje visvijver Z2. Omvang 40 min 6x600 Z3+, Hp=300. Omvang 3600 of Duurloop (10min Z1 + 20min Z2 + 5 sprints
31-8-2022 wo        
1-9-2022 do BAAN Gecombineerde baan- en parktraining: Baan 600 – 400 – 300 HP = 1 min Z4 na baan rondje visvijver Z2. Omvang 45 min Gecombineerde baan- en parktraining: Baan 500 – 400 – 300 HP = 1 min Z4 na baan rondje visvijver Z2. Omvang 40 min 6x600 Z3+, Hp=300. Omvang 3600 of Duurloop (10min Z1 + 20min Z2 + 5 sprints
2-9-2022 vr        
3-9-2022 za SCHADIJK Duurloop 60 min met versnellingen van 3 min Duurloop 60 min met versnellingen van 3 min  
4-9-2022 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 45 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
5-9-2022 ma