Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
30-3-2021 di BAAN (400-200)+(600-200)+(800-200)+(800-200)+(600-200)+(400-200) omvang 4800 Z4 en 200 mtr Z5. HP = 1 min SP = 4 min. 2 x 15 min 100m Z5, 100m hersteldribbel, SP 10 min 10x200m Z4 Hp =100m. Omvang 2000
31-3-2021 wo        
1-4-2021 do BAAN (400-200)+(600-200)+(800-200)+(800-200)+(600-200)+(400-200) omvang 4800 Z4 en 200 mtr Z5. HP = 1 min SP = 4 min. 2 x 15 min 100m Z5, 100m hersteldribbel, SP 10 min 3x800 Z2 Hp=200. Omvang 2400
2-4-2021 vr        
3-4-2021 za SCHADIJK      
4-4-2021 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 30 min Z2
5-4-2021 ma        
6-4-2021 di BAAN 5 x 1000, omvang 5000, waarvan 800 Z3 en 200 Z4, HP = 300m 5 x 800, omvang 4000, waarvan 600 Z3 en 200 Z4, HP = 300m 2x(400-800) Z3, Z2 HP=200. Omvang 2400
7-4-2021 wo        
8-4-2021 do BAAN 5 x 1000, omvang 5000, waarvan 800 Z3 en 200 Z4, HP = 300m 5 x 800, omvang 4000, waarvan 600 Z3 en 200 Z4, HP = 300m 2x(100-200-400-600) Z3 Hp=100. Omvang 2600
9-4-2021 vr        
10-4-2021 za SCHADIJK      
11-4-2021 zo   Krachttraining Krachttraining 15-20 min Z2 Hp=2 min
12-4-2021 ma        
13-4-2021 di BAAN 6 x (400-300-200) omvang 5400 mtr Z4+ HP = 100 mtr SP = 200 mtr. 2 x (1000 - 800 - 600), omvang 4800, Z3+, HP = 200 mtr 2x(600-400-200-100) Z3 Hp=100. Omvang 2600
14-4-2021 wo        
15-4-2021 do BAAN 6 x (400-300-200) omvang 5400 mtr Z4+ HP = 100 mtr SP = 200 mtr. 2 x (1000 - 800 - 600), omvang 4800, Z3+, HP = 200 mtr 7x400 Z3 HP=200. Omvang 2800
16-4-2021 vr        
17-4-2021 za SCHADIJK      
18-4-2021 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 2x20 min Z2 Hp=2 min
19-4-2021 ma        
20-4-2021 di   2x[(4x400)-1000] omvang 5200, Z4+ en Z3+, HP=1min SP=3min 2 x (1000, Z3, 400 - 400 - 400 Z4), omvang 4400, HP = 200m, SP = 400m 6x500 Z3. Hp=200 Omvang 3000
21-4-2021 wo        
22-4-2021 do BAAN 2x[(4x400)-1000] omvang 5200, Z4+ en Z3+, HP=1min SP=3min 2 x (1000, Z3, 400 - 400 - 400 Z4), omvang 4400, HP = 200m, SP = 400m 4x800 Z2. Hp=200. Omvang 3200
23-4-2021 vr        
24-4-2021 za SCHADIJK Duurloop 90 min. 45 min Z1 en 45 min Z2. Duuurloop 60 min 30 min Z1 en 30 min Z2  
25-4-2021 zo ZELF Krachttraining Krachttraining 45 min Z2, elke 10 min 30 sec versnellen
26-4-2021 ma        
27-4-2021 di BAAN geen trainen geen trainen geen trainen
28-4-2021 wo        
29-4-2021 do BAAN 2 x (7 x 400), omvang 5600, Z4-Z4+, HP = 1 min, SP 5 min. 5 x (200 - 300 - 400), omvang 4500, Z4+, HP = 100, SP = 200m 2x(200-400-500-600) Z3 Hp=100, Sp=300. Omvang 3400
30-4-2021 vr        
1-5-2021 za SCHADIJK      
2-5-2021 zo ZELF Krachttraining Krachttraining 2x25 min Z2. Hp 2min Omvang 3400.
3-5-2021 ma        
4-5-2021 di BAAN 6 x 1000 Z3+ HP = 2 min 4x(600-400-200m) omvang 4800, Z4, HP=2 min, SP=4 min 2x(1000-300) Z2-Z3, Hp=200, Sp=200. Omvang 2600
5-5-2021 wo        
6-5-2021 do BAAN 6 x 1000 Z3+ HP = 2 min 4x(600-400-200m) omvang 4800, Z4, HP=2 min, SP=4 min 3x800 Z2, Hp=200. Omvang 2400
7-5-2021 vr        
8-5-2021 za SCHADIJK      
9-5-2021 zo BAAN Krachttraining Krachttraining 10 min Z2 10 min Z1 10 min Z2
10-5-2021 ma        
11-5-2021 di BAAN 2 x (500-400-500-400-500) + 1x800. omvang 5400 mtr Z4 en 800 in Z3. HP = 100 mtr SP = 300 mtr. 8 x 600. Tempo oplopend 200-Z3, 200-Z4, 200-Z5 HP = 1 min SP = 2 min. Omvang 4800 4x700 Z2. Hp=200. Omvang 2800
12-5-2021 wo        
13-5-2021 do BAAN geen trainen geen trainen geen trainen
14-5-2021 vr        
15-5-2021 za SCHADIJK      
16-5-2021 zo   Krachttraining Krachttraining 20 min Z2 20 min Z1
17-5-2021 ma        
18-5-2021 di BAAN 5 x 1000. Tempo oplopend 400-Z3, 400-Z4, 200-Z5 HP = 1 min SP = 2 min. Omvang 5000 Vierkant training op het gras, 2 x 15 min. HP = diagonaal oversteken op het gras. SP = 5 min 4x500-3x300 Z3. Hp=200 Omvang 2900
19-5-2021 wo        
20-5-2021 do BAAN 5 x 1000. Tempo oplopend 400-Z3, 400-Z4, 200-Z5 HP = 1 min SP = 2 min. Omvang 5000 Vierkant training op het gras, 2 x 15 min. HP = diagonaal oversteken op het gras. SP = 5 min Springprocessie