Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
18-6-2018 ma        
19-6-2018 di BAAN (4 x 5 min) + (4 x 2,5 min) Z4/ Z4+, HP=3 min en na 2,5 min = 1 min. In het park 300-400-300 (na 15') 400-300-400, HP 200 (Z4)  
20-6-2018 wo        
21-6-2018 do BAAN (5 x 600m) omvang 3000, Z4 P=2 min Vierkanttraining gras; 2x15' tempo dan herstel SP 10'  
22-6-2018 vr        
23-6-2018 za SCHADIJK Dobbelsteenloop Dobbelsteenloop  
24-6-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
25-6-2018 ma        
26-6-2018 di BAAN 2x(800-600-400-200m)Z3/4, Omvang 4000, HP=200m ,SP=400m (200-400-600-800-600-400-200m) Z4 600 en 800 Z3)/5. Omvang 3200, HP=2 min  
27-6-2018 wo        
28-6-2018 do BAAN Clubkampioenschappen Clubkampioenschappen  
29-6-2018 vr        
30-6-2018 za SCHADIJK Vierkant Vierkant  
1-7-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
2-7-2018 ma        
3-7-2018 di BAAN 2 x (100-200-400-600-400-200-100m) omvang 4000, Z5. HP=2 min Dobbelsteenspel  
4-7-2018 wo        
5-7-2018 do BAAN (5 x 5 min) Z4 in het park. H P=2 min 2x(5 x 400m) omvang 4000, 1e serie Z3, 2e serie Z4, HP=2 min, SP=4 min  
6-7-2018 vr        
7-7-2018 za SCHADIJK Duurloop Duurloop  
8-7-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
9-7-2018 ma        
10-7-2018 di BAAN Baanwedstrijd 3000 mtr Baanwedstrijd 3000 mtr  
11-7-2018 wo        
12-7-2018 do BAAN Baanwedstrijd 3000 mtr Baanwedstrijd 3000 mtr  
13-7-2018 vr        
14-7-2018 za SCHADIJK Minutenloop lang Minutenloop lang  
15-7-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
16-7-2018 ma        
17-7-2018 di BAAN 2 x (2 x 800m,1e 400m Z3+ en 2e 400m Z4+) omvang 3200, HP=2 min SP=4 min Vaartspel buiten de baan  
18-7-2018 wo        
19-7-2018 do BAAN (200-400-600-800-600-400-200m) omvang 3200, Z4, P=2 min 15 x 1 min, buiten de baan. HP = 1min  
20-7-2018 vr        
21-7-2018 za SCHADIJK Weerstandtraining Weerstandtraining  
22-7-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
23-7-2018 ma        
24-7-2018 di BAAN Gecombineerde baan- en parktraining: Afwisselend 600-400-300 op de baan en een rondje in het park. Omvang 45min. Baan Z4, Park Z2, HP baan = 1 min dribbel. Pauze rondje kleine vijver Lange diagonalen lopen op het grasveld. HP = korte stukken. 2 x 15 min  
25-7-2018 wo        
26-7-2018 do BAAN Loopspel: Op elk 100 m. punt staan 1 (of meerdere) lopers. Ieder loopt 300 m. Dan diagonaal oversteken en weer instappen, zodra het groepje voorbijkomt. 2x15min Heuveltraining bos/strand 40' (krachttraining)  
27-7-2018 vr        
28-7-2018 za SCHADIJK Minutenloop kort Minutenloop kort  
29-7-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
30-7-2018 ma        
31-7-2018 di BAAN (5 x 600m) omvang 3000, Z4 P=2 min Vaartspel / Vierkantlopen 2 x 15 minuten / herstel 10 minuten  
1-8-2018 wo        
2-8-2018 do BAAN Vaartspel buiten de baan 5x(100-200-300m) omvang 3000, Z5. HP=1 min. SP=3 min  
3-8-2018 vr        
4-8-2018 za SCHADIJK Dobbelsteenloop Dobbelsteenloop  
5-8-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
6-8-2018 ma        
7-8-2018 di BAAN Minutenloop langere afstanden Minutenloop langere afstanden  
8-8-2018 wo        
9-8-2018 do BAAN (5x1000m) Z3. HP=2 min 1 x(800 - 700 - 600 - 500 - 400), omvang 3000, HP = 300  
10-8-2018 vr        
11-8-2018 za SCHADIJK Tempoduurloop Tempoduurloop  
12-8-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
13-8-2018 ma        
14-8-2018 di BAAN (5x1000m) Z3. Telkens laatste 400m Fast Finish, HP=4 min Wisseltempo's afwisselend snel-matig-langzaam  
15-8-2018 wo        
16-8-2018 do BAAN 2 x( 4 x 600m), omvang 4800, Z3/4 HP = schuin over grasveld, SP = rondje kleine vijver 2 x( 4 x 500m), omvang 4000, Z3, HP = schuin over grasveld, SP = rondje kleine vijver  
17-8-2018 vr        
18-8-2018 za SCHADIJK Vierkant Vierkant  
19-8-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
20-8-2018 ma        
21-8-2018 di BAAN 2 x (300-300-400-1000) omvang 4000, Z5 en Z4 1000 mt, HP=2 en 2 en 3min, SP rondje om de kleine vijver Z1 Vaartspel / Tweetallenlopen  
22-8-2018 wo        
23-8-2018 do BAAN Oefen Zoladz Z1, Z2, Z3, Z4, Z5. telkens 6 min. HP = 2 min. Buiten de baan Oefen Zoladz Z1, Z2, Z3, Z4, Z5. telkens 6 min. HP = 2 min. Buiten de baan  
24-8-2018 vr        
25-8-2018 za SCHADIJK Duurloop 40 min Z1 Duurloop 40 min Z1  
26-8-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
27-8-2018 ma        
28-8-2018 di BAAN 3x(600-800-1000) omvang 7200, Z3+, Hp=1 min SP=4 min (3 x 4 min) + (2 x 3 min) Z3, HP 2 min, SP = 4 min, buiten de baan  
29-8-2018 wo        
30-8-2018 do BAAN 2x(5 x 400m) omvang 4000, Z4+ HP=2 min, SP=4 min Vaartspel / Vierkantlopen 2 x 15 minuten / herstel 10 minuten  
31-8-2018 vr        
1-9-2018 za SCHADIJK Duurloop 45 min Z1 Duurloop 45 min Z1  
2-9-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
3-9-2018 ma        
4-9-2018 di BAAN (7x1000) omvang 7000, Z3+, HP=3 min Vaartspel / Minutenlopen / Langere afstanden  
5-9-2018 wo        
6-9-2018 do BAAN 2x[(3x400)-1000] omvang 4400, Z5 en Z4, HP=1min SP=rondje visvijver Dobbelsteenloop  
7-9-2018 vr        
8-9-2018 za SCHADIJK Minutenloop Minutenloop  
9-9-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  

't weer

Ren-weer
Horst

Buienradar