Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
3-11-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
4-11-2019 ma        
5-11-2019 di BAAN (5x100)+(10x200)+(10x300) omv 5500, Z5, HP=100mtr, SP=300 mtr (300-400-300) omvang 15', daarna (400-300-400) omvang 15', HP=200 (zone 3-4-3) 4 + 5 + 6 + 7 min, Z2, HP = 1 min
6-11-2019 wo        
7-11-2019 do BAAN 4x(400-800m) omvang 4800, Z4, HP=30 sec stop, SP=2 min 2x(800-600-400-200m) omvang 4000, Z4, HP=200m ,SP=400m 12 min + (3 x 4 min), HP = Z2 en Z3. HP = 1 min
8-11-2019 vr        
9-11-2019 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
10-11-2019 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
11-11-2019 ma        
12-11-2019 di BAAN Duurloop met lamp door park Duurloop met lamp door park 7 + 8 + 9 min, Z2, HP = 1 min
13-11-2019 wo        
14-11-2019 do BAAN Duurloop met lamp door park Duurloop met lamp door park 15 min + (3 x 5 min), Z1 en Z3, HP = 1 min
15-11-2019 vr        
16-11-2019 za   Duurloop 85 min met tempoversnellingen Duurloop 85 min met tempoversnellingen  
17-11-2019 zo        

 

't weer

Ren-weer
Horst

Buienradar