Trainingschema

DATUM Dag Locatie Programma C (halve marathon) Programma B (10 km) Programma A (5-10 km)
3-9-2018 ma        
4-9-2018 di BAAN (7x1000) omvang 7000, Z3+, HP=3 min Vaartspel / Minutenlopen / Langere afstanden  
5-9-2018 wo        
6-9-2018 do BAAN 2x[(3x400)-1000] omvang 4400, Z5 en Z4, HP=1min SP=rondje visvijver Dobbelsteenloop 8x100 mtr, HP=100 mtr wandel/dribbel
7-9-2018 vr        
8-9-2018 za   Minutenloop Minutenloop  
9-9-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  
10-9-2018 ma        
11-9-2018 di BAAN (600-200)+(800-200)+(1000-200)+ (800-200)+(600-200) omv 4800, Z4, HP=100, SP=400(na 200) Estafetteloop, op het strand of op het gras, 2x15 minuten  
12-9-2018 wo        
13-9-2018 do BAAN (10x100)+(10x200)+(5x300) omv 4500, Z5, Hp=100, Sp=400 (10x200m) Omvang 2000, Z4 8 t/m 10 2 sec sneller, HP=2 min 100-200-100-200-100-200-100, HP=100mtr wandel/dribbel
14-9-2018 vr        
15-9-2018 za SCHADIJK Duurloop 60 min Z1 Duurloop 60 min Z1  
16-9-2018 zo ZELF Duurloop 60 min Z1 Duurloop 60 min Z1  
17-9-2018 ma        
18-9-2018 di BAAN (2x1000)+(2x800)+(2x600)+(2x400) omv 5600, Z4, HP=200, SP=300 (5x800) omvang 4000, Z3 en Z4 wisselend, HP=2 min  
19-9-2018 wo        
20-9-2018 do BAAN 2x(100-200-400-600-400-200-100m) omvang 4000, Z4, P=2 min (Deelnemers Weeze 1 serie) Wisseltempo's: 3'tempo, 3'herstel, Ruiterterrein, Ruïne of baan, 30 minuten 10x100 mtr, HP=100 mtr wandel/dribbel
21-9-2018 vr        
22-9-2018 za SCHADIJK geen trainen geen trainen  
23-9-2018 zo   geen kracht geen kracht  
24-9-2018 ma        
25-9-2018 di BAAN 4x(400-300-200-100) omvang 4000, Z5, HP=2 min, SP=6 min 3x(400-300-200-100) omvang 3000, Z5, HP=2 min, SP rondje buiten de baan  
26-9-2018 wo        
27-9-2018 do BAAN 2x(2 x 800m ,1e 400m Z3+,2e 400m Z4+) omvang 3200, HP=2 min, SP= 2 min Estafetteloop, op het strand of op het gras, 2x15 minuten 4x200, HP=200 mtr wandel/dribbel
28-9-2018 vr        
29-9-2018 za SCHADIJK Duurloop 70 min Z1 Duurloop 70 min Z1  
30-9-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
1-10-2018 ma        
2-10-2018 di BAAN (200-400-600-800-600-400-200m) omvang 3200, Z4+, P=2 min Wisseltempo's: 3 min tempo, 3 min herstel, Ruiterterrein, Ruïne of baan, omvang 30 minuten  
3-10-2018 wo        
4-10-2018 do BAAN (1600-1200-800-400-800) omv 480, Z3+, HP=300m (4x1000m) Z3+. HP=4 min, laatste 500m versnellen 4x300, HP=200 mtr wandel/dribbel
5-10-2018 vr        
6-10-2018 za SCHADIJK Vaartspel Vaartspel  
7-10-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
8-10-2018 ma        
9-10-2018 di BAAN (400-200)+(600-200)+(800-200)+(1000-200)+(800-200)+(600-200)+(400-200) omv 6000, Z3+, HP=100 mtr, SP=300 mtr (2x500)+(2x400)+(2 x 300)+(2x200) omvang 2800, Z4+, HP=200 mtr en na 200 HP=100 mtr  
10-10-2018 wo        
11-10-2018 do BAAN (7 x 600m) omvang 4200, Z4 , P=2 min Loopspel: Op elk 100 m. punt staan 1 (of meerdere) lopers. Ieder loopt 300 m. Dan diagonaal oversteken en weer instappen, zodra het groepje voorbijkomt. 2x15min. Zorg dat je in de juiste tempogroep zit. 5x400, HP=200 mtr wandel/dribbel
12-10-2018 vr        
13-10-2018 za SCHADIJK Duurloop 80 min Z1-Z2 Duurloop 80 min Z1-Z2  
14-10-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
15-10-2018 ma        
16-10-2018 di BAAN 5x(100-200-300m) omvang 3000, Z5, HP=1 min SP=3 min 5x(100-200-300m) omvang 3000, Z4+, HP=1 min SP=3 min  
17-10-2018 wo        
18-10-2018 do BAAN 10x(200-400) omv 6000, Z4, HP=100mtr, SP=300 mtr (8x500), omvang 4000, Z4, HP=200 4x600, HP=300 mtr wandel/dribbel
19-10-2018 vr        
20-10-2018 za SCHADIJK Duurloop 90 min Z1-Z2 Duurloop 90 min Z1-Z2  
21-10-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
22-10-2018 ma        
23-10-2018 di BAAN 2x(2000-1000m) omvang 6000, Z3 HP=2 min, SP=4 min 4x(100-200-300-400) omvang 4000, Z5, HP=1 min SP=4 min  
24-10-2018 wo        
25-10-2018 do BAAN Loopspel: Op elk 100 m. punt staan 1 (of meerdere) lopers. Ieder loopt 300 m. Dan diagonaal oversteken en weer instappen, zodra het groepje voorbijkomt. 2x15min. Zorg dat je in de juiste tempogroep zit. 2x(3x600m) omvang 3600, Z4, HP=2 min, SP=4 min 100-200-300-400 mtr HP=100 mtr wandel/dribbel
26-10-2018 vr        
27-10-2018 za SCHADIJK Duurloop 100 min Z1-Z2 Duurloop 100 min Z1-Z3  
28-10-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
29-10-2018 ma        
30-10-2018 di BAAN (2x1000)+(2x800)+(2x600)+(2x400) omv 5600, Z3+, HP=200, SP=300 (800-700-600-500-400) omvang 3000, HP=300  
31-10-2018 wo        
1-11-2018 do BAAN (4x1000) + (2x 800) omv 5600, Z3. Telkens laatste 400m Fast Finish, P=4 min Dobbelsteenloop 3x800, HP=400 mtr wandel/dribbel
2-11-2018 vr        
3-11-2018 za SCHADIJK Lichte bostraining Lichte bostraining  
4-11-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
5-11-2018 ma        
6-11-2018 di BAAN (5x100)+(10x200)+(10x300) omv 5500, Z5, HP=100mtr, SP=300 mtr (300-400-300) omvang 15', daarna (400-300-400) omvang 15', HP=200 (zone 3-4-3)  
7-11-2018 wo        
8-11-2018 do BAAN 4x(400-800m) omvang 4800, Z4, HP=30 sec stop, SP=2 min 2x(800-600-400-200m) omvang 4000, Z4, HP=200m ,SP=400m 800-600-400-200-100 mtr. HP=400-300-200-100
9-11-2018 vr        
10-11-2018 za SCHADIJK Wisseltempo's Wisseltempo's  
11-11-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
12-11-2018 ma        
13-11-2018 di BAAN Duurloop met lamp door park Duurloop met lamp door park  
14-11-2018 wo        
15-11-2018 do BAAN Duurloop met lamp door park Duurloop met lamp door park 10x300, HP=100 mtr wandel/dribbel
16-11-2018 vr        
17-11-2018 za SCHADIJK Duurloop 60 min met tempoversnellingen Duurloop 60 min met tempoversnellingen  
18-11-2018 zo ZELF      
19-11-2018 ma        
20-11-2018 di BAAN (800-1000-1200-2000m) omvang 5000, Z3 P=2 min Minutenloop 2 x (1 min- 2 min- 3 min - 4 min- 5 min) Z4, HP = 1/2 inspanning. Géén SP  
21-11-2018 wo        
22-11-2018 do BAAN Minutenloop 2 x (1 min- 2 min- 3 min - 4 min- 5 min) Z4, HP = 1/2 inspanning. Géén SP 2x(200-400-600-800) omvang 4000, Z4, HP=200, SP=400 200-400-800-1000 mtr. HP=100 mtr wandel/dribbel
23-11-2018 vr        
24-11-2018 za SCHADIJK Minutenloop lang Minutenloop lang  
25-11-2018 zo   Krachttraining Krachttraining  
26-11-2018 ma        
27-11-2018 di   2x(1000-800-600-400-200m) Omvang 6000, Z4, HP=2 min SP=4 min 2x(800-600-500-400-200m) Z4 HP=2 min SP=4 min  
28-11-2018 wo        
29-11-2018 do   (5x1000m) Z3+. P=2 min (5x800m) Z3+. P=2 min (4x400)+(3x600) HP na 400mtr = 100 mtr wandel HP na 600 mtr =200 mtr wandel SP=200 mtr wandel
30-11-2018 vr        
1-12-2018 za BAAN SCHADIJK Zoladztest of 5 x 6min Duurloop 70 met tempo versnellingen Zoladztest of 5 x 6min Duurloop 70 met tempo versnellingen  
2-12-2018 zo BAAN Krachttraining Krachttraining  

't weer

Ren-weer
Horst

Buienradar