Afscheidswoordje Truus Hiddema

Hallo allemaal, beste Peelrunners, Ik wil jullie graag vertellen over mijn loopcarrière en wat ik allemaal beleefd heb bij de De Peelrunners. Op mijn 25e ben ik gestopt met roken en gingen we met vrienden het bos in om een rondje te lopen. Dat was rond 1980. Er was...